Don Bosco Haacht wint 'vuur van Don Bosco'-wedstrijd
Lees meer
Op 31 januari, de feestdag van Don Bosco, lanceerde Don Bosco Vlaanderen een wedstrijd voor al onze Don Bosco-organisaties. Er werd een campagnelied gemaakt rond het thema 'het vuur van Don Bosco' en organisaties konden er zelf mee aan de slag gaan: een originele cover of een creatieve videoclip? Alles kon en mocht!
Uiteindelijk ging het MediaLab van Don Bosco Haacht met de hoofdprijs lopen. "Zij maakten een videoclip waarbij het vuur van Don Bosco letterlijk werd doorgegeven", vertelt mediacoördinator Tim Bex. "Een nieuwe leerling, een eenzame leerling of een uitgesloten leerling? In de videoclip toonden de leerlingen van Don Bosco Haacht dat iedereen erbij hoort en dat is exact waar het 'vuur van Don Bosco' voor staat."
Maandag mocht het MediaLab het prijzenpakket t.w.v. € 250 in ontvangst nemen. Ze vonden daarin onder andere een greenscreen, een greenscreen-suit, selfie ring lights en enkele leuke Don Boscogadgets. Kinderland Kortrijk (tweede plaats) en De Takel Oostende (derde plaats) ontvangen hun prijzenpakket binnenkort.